X
Išči

e-RAČUN – sodobni načini plačevanja

e-RAČUN V SPLETNO BANKO

E-račun je račun, ki ga izdajatelj izda račun v elektronski obliki v e-banko prejemnika.

Račun za naše storitve vam lahko pošiljamo v vašo spletno banko, kjer plačilo le potrdite in se rešite nepotrebnega prepisovanja s položnic, hkrati pa še prihranite na bančni proviziji.

Prednosti za prejemnike e-računov:

  • prejem računa neposredno v elektronsko banko,
  • enostavno in hitrejše plačevanje – vsi podatki za plačilo v elektronski banki so že izpolnjeni, potreben je samo en klik,
  • nižji stroški plačevanja (plačilo računa v elektronski banki je nižje od plačila na bankomatu ali na bančnem okencu),
  • pregled vseh čakajočih in že plačanih računov imate na enem mestu

Kako naročite e-račun?

  • Če želite prejemati E-račun v spletno banko, se lahko naročite tudi v svoji spletni banki v razdelku E-računi.
    V obrazcu spletne banke v polje "ID referenčna številka" vpišite sklic iz posebne položnice (13-mestna številka), ki ste jo prejeli.
  • E-račun v spletno banko lahko naročite tudi prek PDF Vloge za izdajo E-računa. Le-to prenesite na svoj računalnik, jo natisnite, izpolnite, podpišite in pošljite na naslov: Javno podjetje Komunala Slovenj Gradec d.o.o., Pameče 177a, 2380 Slovenj Gradec.

Vlogo lahko pošljete po elektronski pošti na elektronski naslov info@komusg.si ali osebno oddate na sedežu podjetja.

e-RAČUN NA e-POŠTO

Račune skupaj z identičnimi prilogami kot v ovojnicah lahko pošiljamo tudi v PDF in XML obliki na vaš elektronski naslov. PDF priponko lahko shranite v svoj arhiv, si jo natisnete ali samo ogledate, XML datoteko pa uporabite za plačilo E-računa prek vaše spletne banke ali uvoz podatkov v finančne aplikacije v elektronski obliki.

Kako naročite e-račun na e-pošto?

Vse uporabnike, ki bi želeli elektronsko prejemati dokumente, prosimo, da izpolnite vlogo za izdajo e-računa, kjer obkljukate željen način prejemanja.

Vlogo lahko pošljete po elektronski pošti na elektronski naslov info@komusg.si ali osebno oddate na sedežu podjetja.

e-RAČUN preko spletnega portala bizBox (Stanovanjska dejavnost)

bizBox je spletni portal, ki združuje poslovnemu uporabniku prijazno brezpapirno poslovanje s partnerji, brez namestitve dodatne programske opreme. bizBox prinaša enostavno in fleksibilno uporabniško izkušnjo. Enostaven in intuitiven spletni uporabniški vmesnik omogoča hitro prilagoditev na nov način poslovanja in hkrati nudi vso sofisticiranost namiznih aplikacij. Dokumente kot so eRačuni lahko od sedaj brezplačno prejemate v elektronski obliki breko bizBox storitve eNabiralnik.

Kako brezplačno, a varno prejemati vse eRačune in druge dokumente?

eNabiralnik zagotavlja varen elektronski predal v katerega brezplačno, uporabniku prijazno a formalno, prejemate, hranite in pregledujete elektronske dokumente kot so eRačuni, eNaročila, eDobanice, Pogodbe in ostale formalne dokumente. Ni vam potrebno skrbeti za EDI izmenjavo in tipe dokumentov (eSlog, EanCom,…).

 

Več informacij o spletnem portalu lahko najdete TUKAJ.

 

 

eStoritve

Portal eStoritve omogoča enostaven, časovno prilagojen način spremljanja porabe, stanja plačil in odprtih postavk, predvsem pa najpreprostejši način javljanja stanja števca.

 

POGOSTO NAS SPRAŠUJETE

Pripravili smo nabor pogostih vprašanj in odgovorov, ki se nanašajo na različna področja delovanja in tudi na različne življenske situacije. Hitro boste našli odgovore ter obrazce in dokumente itd.
 

Kliknite tukaj

IMATE VPRAŠANJA, PRIPOMBE ALI PREDLOGE?

Izpolnite e-obrazec in odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.
Če uporabljate eStoritve, oddajte vprašanje kot registriran uporabnik, saj vam bomo lahko tako odgovorili hitreje in bolj natančno ob upoštevanju vaših podatkov. 

Povejte nam    eStoritve