X
Išči

Pogosta vprašanja in odgovori

Velika verjetnost je, da najdete svoj odgovor že med pogostimi vprašanji. Vprašanja smo razdelili v sklope po dejavnostih. Veseli bomo tudi vaših novih vprašanj, zato bomo odgovore ves čas dodajali.

 

OSKRBA S PITNO VODO

Zakaj se voda klorira?

Za zagotavljanje mikrobiološko ustrezne pitne vode izvajamo na sistemih redno ali občasno dezinfekcijo pitne vode s kloriranjem.

Kloriranje pitne vode je najpogosteje uporabljen postopek dezinfekcije in je hkrati z minimalnimi koncentracijami preostalega – rezidualnega klora v pitni vodi tudi pokazatelj uspešnosti dezinfekcije in posredno dokaz, da je voda mikrobiološko varna.

Zakaj iz pipe občasno priteče bela voda?

Bela obarvanost pitne vode, ki jo natočimo v kozarec, ni posledica klora v vodi, kot zmotno mislijo nekateri porabniki. Prisotnosti klora v vodi vizualno ne moremo zaznati.

Bela obarvanost je zgolj fizikalen pojav številnih mikroskopsko majhnih zračnih mehurčkov, ki nastanejo kot posledica raztapljanja zraka v vodi, ki je pod pritiskom. Ob iztekanju vode iz pipe se pritisk sprosti, kar povzroči delno izločanje v vodi raztopljenega zraka. Če takšno belo vodo natočimo v kozarec, lahko že po nekaj trenutkih opazimo, da se voda v kozarcu počasi zbistri (opazimo dvigovanje mehurčkov proti površini).

Zakaj iz pipe občasno priteče rjava voda?

Občasno lahko iz pipe priteče rjavo – rdeče obarvana pitna voda. Takšna obarvanost je lahko posledica različnih dejavnikov:

  • Najpogosteje opazimo rjavo obarvanost vode zjutraj ali po daljši neuporabi vode (na primer, ko pridemo iz službe ali smo dlje časa odsotni). V kolikor ta pojav opazimo, izperimo hišno vodovodno omrežje. To storimo tako, da vodo pustimo na končnem mestu prosto teči vsaj 10 minut, da obarvanost izgine.
  • Uporabi manj kvalitetnih pocinkanih železnih cevi v hišnem omrežju, ki rjavijo.
  • Obarvanosti, ki se pojavi po večjih popravilih okvar na hišnem ali javnem vodovodnem omrežju.
  • Prisotnosti železa in mangana v pitni vodi. Železo in mangan se v vodi nahajata v topni obliki, ob prisotnosti kisika pa preideta v netopno obliko in se izločita v obliki usedlin rje, ki se nabira v notranjosti vodovodnih cevi in povzroča rjave sledi na umivalnikih. Same po sebi usedline za zdravje niso škodljive, vendar pa so v višjih koncentracijah že zaradi vizualnega učinka, nezaželene.
Kaj povzroča trdoto vode?

Trdoto vode povzročajo kalcijevi in magnezijevi ioni. Čim več kot jih naravna voda raztopi iz prsti in kamnin, tem trša je.

Poznamo začasno trdoto vode, ki se izloči pri prekuhavanju vode in trajno trdoto vode, ki ostane v vodi tudi po prekuhavanju.
Pri segrevanju vode (nad 50°C) se iz vode izločijo kalcijevi in magnezijevi karbonati, ki so v vodi netopni in se nalagajo na stenah posode v obliki belega trdega ostanka oziroma "vodnega kamna".

Trdota vode je največkrat izražena v nemških trdotnih stopinjah (°dH), kjer ena stopinja pomeni vsebnost 10 mg kalcijevega oksida na liter vode.

Lestvica trdote vode:

Trdota vode

°dH

Zelo mehka voda

0 - 4

Mehka voda

4 - 8

Srednje trda voda

8 - 12

Trda voda

12 - 18

Zelo trda voda

18 - 30

 

Porabniki ob nabavi novih pomivalnih strojev, parnih likalnikov in podobnih aparatov pogosto postavljajo vprašanja v zvezi z trdoto vode na vodovodnem sistemu.

Trdota vode na vodovodnih sistemih, ki jih upravlja Komunala Slovenj Gradec:

Vodovodni sistem (VS)

Trdota vode (°dH)

Trdota vode

VS Slovenj Gradec

12,1

srednje trda do trda voda

VS Mislinjska Dobrava

17,4

trda voda

VS Pameče – novo naselje

11,6

srednje trda voda

VS Pameče – staro naselje

10,3

srednje trda voda

VS Sele

14,6

trda voda

VS Graška Gora

7,5

mehka voda

VS Razbor

12,4

trda voda

VS Grajska vas

2,1

zelo mehka voda

VS Mislinja

1,6

zelo mehka voda

VS Dolič

3,4

zelo mehka voda

VS Dovže

7,0

mehka voda

VS Završe

14,4

trda voda

 

Kje lahko plačujem položnice brez provizije?

V okviru delovanja javne blagajne Mestne občine Slovenj Gradec je možno plačilo položnic Komunale Slovenj Gradec brez plačila bančne provizije na

Hranilnici LON, PE Slovenj Gradec, Cankarjeva ulica 1.

Delovni čas Hranilnice LON od ponedeljka do petka

  • med 8.30 in 12.00 uro 
  • med 13.00 in 16.30

 

 

RAVNANJE Z ODPADKI

Kje lahko dobim zabojnik za biološke odpadke?

Zabojnik za biološke odpadke lahko naročite:  

  • preko spletnega obrazca - kliknite tukaj
  • na sedežu Komunale Slovenj Gradec, vsak delovnik od 7.00 do 15.00 ure
  • na telefonski številki 02 88 120 15 ali 041 363 653 - Požgan Dejan.

Zabojnik ter storitev odvoza in ravnanja z biološkimi odpadki se obračuna po veljavnem ceniku.

Uporabniki se najpogosteje odločijo za 120 litrski zabojnik, ki stane 43,92 EUR z DDV.

Biološke odpadke odvažamo v poletnem obdobju vsak teden, v zimskem pa vsakih štirinajst dni.

 

 

Kaj storiti z nepobranimi vrečkami zraven zabojnikov?

Odlaganje odpadkov je dovoljeno v zabojnike za odpadke ali v tipske vrečke Komunale Slovenj Gradec, ki jih lahko kupite na Zbirnem centru za odpadke v Pamečah ali Dovžah. Cena paketa 10 vrečk za suhe ali mokre odpadke je 2,54 EUR z DDV.

V primeru, da imate občasno več odpadkov, priporočamo, da odpadke odložite v tipske vrečke Komunale Slovenj Gradec zraven zabojnika ob dnevu odvoza odpadkov.
V primeru, da je količina konstantno povečana, predlagamo nakup večjega zabojnika.

Odpadkov, ki niso odloženi v vreče Komunale Slovenj Gradec, ne pobiramo.

Kako lahko zamenjam poškodovan zabojnik za odpadke?

Nov zabojnik lahko naročite:

  • preko spletnega obrazca - kliknite tukaj
  • na sedežu Komunale Slovenj Gradec vsak delovnik od 7.00 do 15.00 ure, na telefonski številki 02 88 120 15 ali 041 363 653 - Požgan Dejan.

Nakup ali najem zabojnika

  • Zabojnik lahko kupite po veljavnem ceniku ali pa se odločite za najem.
  • Najem zabojnika je mogoč samo za fizične osebe.
  • V primeru, da imate zabojnik za odpadke v najemu, je zamenjava brezplačna.
Potrebujem 6 m3 kontejner na domu. Kako ga naročim in za kaj ga lahko uporabim?

Na dom lahko naročite 6 m3 kontejner za ločeno zbrane odpadke:

  • kosovne odpadke (pohištvo, preproge, vzmetnice, večji kosi embalaže, veliki gospodinjski aparati,…),
  • gradbene ruševine (keramika, beton, betonske mešanice, opeka, kamenje)
  • mešan gradbeni odpad (gips plošče, izolacijski material, gradbeni materiali, ki niso primerni za mletje).

V primeru, da odpadki niso pravilno ločeni, vam kontejnerja ne bomo odpeljali.

Kontejner lahko naročite:

  • preko spletnega obrazca - kliknite tukaj
  • na sedežu Komunale Slovenj Gradec vsak delovnik od 7.00 do 15.00 ure
  • ter na telefonski številki 02 88 120 15 ali 041 363 653 - Požgan Dejan.

Storitev se plača po veljavnem ceniku:

  • za kosovne odpadke 101,30 EUR na kontejner,
  • za gradbene ruševine 156,05 EUR na kontejner
  • ter za mešani gradbeni odpad 234,33 EUR / tono.
Kje lahko plačujem položnice brez provizije?

V okviru delovanja javne blagajne Mestne občine Slovenj Gradec je možno plačilo položnic Komunale Slovenj Gradec brez plačila bančne provizije na

Hranilnici LON, PE Slovenj Gradec, Cankarjeva ulica 1.

Delovni čas Hranilnice LON od ponedeljka do petka

  • med 8.30 in 12.00 uro 
  • med 13.00 in 16.30

 

 

ODVAJANJE IN ČIŠČENJE ODPADNIH VODA

Do kdaj se moram priključiti na javno kanalizacijo?

Kjer je kanalizacija zgrajena, je v skladu z zakonodajo obvezna priključitev na kanalizacijo, v roku šestih mesecev.

Na koga se lahko obrnem za nujno praznjenje greznice?

Nujno oziroma intervencijsko praznjenje greznice lahko naročite v našem podjetju:  

  • preko spletnega obrazca - kliknite tukaj 
  • na sedežu Komunale Slovenj Gradec, vsak delovnik od 7.00 do 15.00 ure,
  • na telefonskih številkah 
    • 02 88 120 20
    • ali 031 626 568 - Gregor Mlakar
    • ali v popoldanskem času na dežurni številki.

Intervencijsko praznjenje greznice se plača po veljavnem ceniku.

Ali lahko sam pripeljem greznično goščo na čistilno napravo?

Ne. Praznjenje, odvoz in čiščenje grezničnih gošč izvajamo v podjetju.

Na koliko časa se praznijo greznice in male komunalne čistilne naprave (MKČN)?

Odvoz blata iz greznic in MKČN izvajamo enkrat na 3 leta.

O rednem odvozu pred iztekom treh let boste predhodno pisno obveščeni. Na podlagi pisnega obvestila se boste dogovorili o dnevu odvoza.

Kje lahko plačujem položnice brez provizije?

V okviru delovanja javne blagajne Mestne občine Slovenj Gradec je možno plačilo položnic Komunale Slovenj Gradec brez plačila bančne provizije na

Hranilnici LON, PE Slovenj Gradec, Cankarjeva ulica 1.

Delovni čas Hranilnice LON od ponedeljka do petka

  • med 8.30 in 12.00 uro 
  • med 13.00 in 16.30

 

 

MALE KOMUNALNE ČISTILINE NAPRAVE

Do kdaj se moram priključiti na javno kanalizacijo?

Kjer je kanalizacija zgrajena, je v skladu z zakonodajo obvezna priključitev na kanalizacijo, v roku šestih mesecev.

Do kdaj moram vgraditi MKČN?

Na območjih kjer ni kanalizacije ali ni načrtovana je rok za vgradnjo MKČN/nepretočne greznice za obstoječe objekte (za katere je bilo izdano gradbeno dovoljenje pred 14. 12. 2002), ki nimajo urejenega odvajanja in čiščenja komunalne odpadne vode, kot je bilo predpisano v času gradnje objekta, je najkasneje do 31. 12. 2021.

Za tiste objekte, ki imajo čiščenje odpadne vode urejeno s pretočno greznico (oz. v skladu s prepisi v času gradnje objekta), pa je rok ob prvi rekonstrukciji objekta.

Kje lahko naročam vgradnjo male komunalne čistilne naprave (MKČN)?

Vgradnjo MKČN lahko naročate v enoti Gradnja, vzdrževanje in servis.
V ponudbi imamo tri različne tipe čistilnih naprav, za katere smo mnenja, da delujejo dobro.

Poleg vgradnje nudimo tudi servis in vzdrževanje male čistilne naprave.

Naročila sprejemamo:

  • preko spletnega obrazca - kliknite tukaj 
  • na sedežu Komunale Slovenj Gradec vsak delovnik od 7.00 do 15.00 ure,
  • na telefonski številki 02 88 120 20 (tajništvo) ali 041 649 383 – Ivan Gros.

Preden se odločite za nakup katerekoli MKČN na trgu, vam svetujemo, da pri nas preverite tudi, ali vaš objekt stoji na območju, kjer je v prihodnje predvidena izgradnja javne kanalizacije.

Na koga se lahko obrnem za nujno praznjenje greznice?

Nujno oziroma intervencijsko praznjenje greznice lahko naročite v našem podjetju:  

  • preko spletnega obrazca - kliknite tukaj 
  • na sedežu Komunale Slovenj Gradec, vsak delovnik od 7.00 do 15.00 ure,
  • na telefonskih številkah 
    • 02 88 120 20
    • ali 031 626 568 - Gregor Mlakar
    • ali v popoldanskem času na dežurni številki.

Intervencijsko praznjenje greznice se plača po veljavnem ceniku.

Ali lahko sam pripeljem greznično goščo na čistilno napravo?

Ne. Praznjenje, odvoz in čiščenje grezničnih gošč izvajamo v podjetju.

Na koliko časa se praznijo greznice in male komunalne čistilne naprave (MKČN)?

Odvoz blata iz greznic in MKČN izvajamo enkrat na 3 leta.

O rednem odvozu pred iztekom treh let boste predhodno pisno obveščeni. Na podlagi pisnega obvestila se boste dogovorili o dnevu odvoza.

 

ENERGETIKA - plin in toplovod

Kje lahko plačujem položnice brez provizije?

V okviru delovanja javne blagajne Mestne občine Slovenj Gradec je možno plačilo položnic Komunale Slovenj Gradec brez plačila bančne provizije na

Hranilnici LON, PE Slovenj Gradec, Cankarjeva ulica 1.

Delovni čas Hranilnice LON od ponedeljka do petka

  • med 8.30 in 12.00 uro 
  • med 13.00 in 16.30

 

Kakšen je postopek za spremembo naslova za dostavo računa?

Če želite kot odjemalec prejemati račune za opravljene storitve na drugem naslovu, kot je naslov za opravljene storitve, morate nam kot dobavitelju pisno sporočiti točen naslov za dostavo računov.

Pisno vlogo za spremembo je potrebno poslati na naslov:

JAVNO PODJETJE KOMUNALA SLOVENJ GRADEC d.o.o.
Pameče 177 A
2380 Slovenj Gradec

ali po faksu na številko: 02 881 20 40

ali po elektronski pošti na naslov: info@komusg.si

 

Za spremembo naslova za dostavo računa se lahko dogovorite na telefonski številki: 02 881 20 38

Zakaj termostatski ventili na začetku kurilne večkrat zatajijo?

Termostatski ventil deluje na principu vzmeti in raztezka in krčenjasnovi, ki je v termostatski glavi. Vzmet ventil odpira, termostatska glava pa zapira. Pri povečanitemperaturi v prostoru se snov v termostatski glavi razteza in glava začne zapirati ventil, saj je sila raztezka večja kot sila vzmeti.

Pri nižanju temperature v prostoru se snov v termostatski glavi krči in glava se odmika od osi na kateri je tesnilo ter daje prosto pot vzmeti, da odpre ventil.

Če v poletnem času termostatske ventile ročno zapremo, tesnilo močno stisnemo v tesnilni sedež. Ko jeseni termostatski ventil odpiramo, praktično damo prosto pot vzmeti, da odpre ventil. Zgodi se da je sila vzmeti manjša od sile, ki drži skupaj tesnilo in sedež. Sila vzmeti ventila ni odprla, čeprav je termostatska glava na odprto. Rečemo, da je ventil zapikal.

Problem rešimo tako, da snamemo termostatsko glavo in ročno izvlečemo os tesnila ter ponovno namestimo termostatsko glavo.

Zaradi tega odsvetujemo ročno zapiranje termostatskih ventilov čez poletje v kolikor to ni potrebno .

Kaj morate storiti pred zamenjavo radiatorja, ki ima vgrajen delilnik?

Pred demontažo radiatorjev, ki imajo vgrajen delilnik in jih nameravate demontirati zaradi barvanja radiatorja ali zamenjave radiatorja z novim, nas je potrebno obvestiti na 02 88 120 22 ali 02 88 120 23.

V tem primeru bomo delilnik demontirali in ga zopet vgradili po vnovični montaži obstoječega ali nadomestnega radiatorja.

Kdaj se začne in kdaj konča ogrevalna sezona?

ZAČETEK: 

Splošni pogoji določajo, da se ogrevalna sezona – ogrevanje stavb - začne takrat, ko je po ugotovitvah Meteorološke postaje Šmartno pri Slovenj Gradcu zunanja temperatura v treh zaporednih dneh ob 21. uri enaka ali nižja od 12 °C. 

KONEC: 

Ogrevalna sezona se konča, ko je ob isti uri v treh zaporednih dneh 12 °C ali več.

Pri večjih nihanjih zunanje temperature so možna določena odstopanja.

Ali novi pravilnik o delilnikih prinaša obračun po ogrevalni površini?

Novi pravilnik o delilnikih prinaša določene novosti pri načinu delitve in obračunu stroškov za toploto v stanovanjskih in drugih stavbah z več posameznimi deli.

Z novostmi  in poudarki se lahko seznanite TUKAJ.

Ali stavbe ogrevate tudi ponoči?

Možnost ogrevanja stavb v nočnem času obstaja, saj v tem času dogrevamo vročevodno omrežje in jetoplota na razpolago odjemalcem.

O tem ali bo stavba ogrevana tudi ponoči odloča lastnik oziroma lastniki stavbe. V hišni toplotni postaji stavbe je praviloma vgrajena krmilna ura s katero je možno določati čase ogrevanja stavbe. Pri nastavitvah lahko nudimo ustrezno pomoč.

 

STANOVANJSKA DEJAVNOST

Ali mora najemnik stanovanja skrbeti za vzdrževanje dimnikov in z njimi povezanih kurilnih naprav ter inštalacij?

Določila pravilnika si lahko ogledate TUKAJ.

Katera vzdrževalna dela lahko upravnik opravi brez sklepa etažnih lastnikov?

Na podlagi 4. člena PRAVILNIKA o standardih vzdrževanja stanovanjskih stavb in stanovanj (Uradni list RS št. 20/2004) lahko upravnik brez sklepa etažnih lastnikov izvede sledeča dela. Določila pravilnika si lahko ogledate TUKAJ.

 

Kakšen je pravilen postopek zračenja stanovanj?
Ali sme uporabnik stanovanja samovoljno vgraditi kurilno napravo?

STANDARDI VZDRŽEVANJA STANOVANJ – SAMOVOLJNA VGRADNJA KURILNIH NAPRAV

Uporabnik ne sme samovoljno brez soglasja lastnika stanovanja in upravnika objekta, kljub temu, da ima stanovanje že zagotovljeno primarno ogrevanje prostorov in sanitarne vode v sklopu skupne kotlovnice oziroma etažnega centralnega ogrevanja, vgraditi druge vire ogrevanja (npr. peč na trdo gorivo,…). V tem primeru to dejanje predstavlja nevarnost za življenje in uničenje tuje lastnine, saj po večini primerov se obstoječi dimniki ne uporabljajo in so le-ti namenjeni za uporabo v izrednih razmerah (niso pregledani s strani pristojne in odgovorne službe), stanovanje kakor tudi stanovanjski objekti nimajo primernega prostora za skladiščenje drv, prav tako pripadajoči kletni prostori niso primerni za skladiščenje drv. Nevarnost lahko predstavlja tudi nestrokovno izveden razvod/odvod dimnih plinov v stanovanju in dovod zraka v prostor. V primeru, da uporabnik vgradi peč na trdo gorivo in stanovanje nima javljalnika ogljikovega monoksida (CO) predstavlja to dejanje vsesplošno nevarnost za življenje in lastnino. Omenjeno dejanje predstavlja skladno z veljavno zakonodajo in najemno pogodbo krivdni odpovedni razlog in izpostavljenost uporabnika, njegove družine in drugih subjektov življenjski nevarnosti. Uporabnik za upoštevanje zakonodaje krivdno in odškodninsko odgovarja.

Kje lahko plačujem položnice brez provizije?

V okviru delovanja javne blagajne Mestne občine Slovenj Gradec je možno plačilo položnic Komunale Slovenj Gradec brez plačila bančne provizije na

Hranilnici LON, PE Slovenj Gradec, Cankarjeva ulica 1.

Delovni čas Hranilnice LON od ponedeljka do petka

  • med 8.30 in 12.00 uro 
  • med 13.00 in 16.30

 

Kaj storiti, če lastniki ali najemniki ne sporočijo število uporabnikov posamezne enote oziroma, če napačno sporočijo število prijavljenih oseb?

Če lastniki ali najemniki upravniku ne sporočijo števila uporabnikov posamezne enote pravočasno ali mu števila sploh ne sporočijo, upravnik upošteva, kot da to posamezno enoto uporablja dvakrat toliko oseb, kot se šteje za primerno skladno s 14. členom Pravilnika o dodelovanju neprofitnih stanovanj v najem (uradni list R, št. 14/04 s spremembami), pri čemer se upošteva površina stanovanja brez lastne udeležbe in varščine.

Uporabnik, ki prebiva v stavbi, lahko pisno opozori upravnika o večjem številu uporabnikov določene posamezne enote kot jih je lastnik ali najemnik te enote sporočil. V tem primeru upravnik pozove lastnika ali najemnika, navedenega v pisnem opozorilu, k pojasnitvi in tako ugotovi dejansko stanje.

Obrazec za prijavo ali spremembo števila oseb za posamezno stanovanje

Kako sporočiti spremembo št. oseb v stanovanju in do katerega dne v mesecu moram sporočiti spremembo št. upravnikov?

Spremembo števila oseb v stanovanju lahko sporočite preko obrazca za spremembo števila oseb. Izpolnjen obrazec podpišite in pošljite na naslov Javno podjetje Komunala Slovenj Gradec d.o.o., Pameče 177/a, 2380 Slovenj Gradec ali na info@komusg.si.

Lastniki ali najemniki morate vse morebitne spremembe števila uporabnikov sporočiti upravniku najkasneje v roku 15 dni po nastali spremembi. Upravnik upošteva vsako nastalo spremembo pri prvem naslednjem obračunskem obdobju.

Obrazec za prijavo ali spremembo števila oseb za posamezno stanovanje

Kaj zajema zavarovanje objekta po polici, ki jo sklene upravnik v imenu etažnih lastnikov in kdo je upravičenec v primeru škode?

Splošna zavarovalna tveganja:

  • požarno zavarovanje - požar, direktni udar strela, eksplozija, posledice neurja (vihar, toča),
  • izliv vode iz vodovodnega in toplovodnega omrežja,
  • zavarovanje splošne civilne odgovornosti iz hišne in zemljiške posesti.

Dodatna zavarovalna tveganja na željo lastnikov:

  • steklo,
  • potres,
  • poplavo in vdor meteorne vode,
  • popravila na objektu ob vlomu…

Upravičenec v primeru škode je lastnik, ki plačuje zavarovalno premijo.

Kdo določa višino prispevka v rezervni sklad?

Najnižja vrednost prispevka je določena s Pravilnikom o merilih za določitev prispevka etažnega lastnika v rezervni sklad in najnižji vrednosti prispevka (Ur. l. RS št. 11/04). Etažni lastniki se lahko, z veljavno sprejetim sklepom, odločijo tudi za višji mesečni prispevek.

Kolikšno soglasje je potrebno za posamezne odločitve?

Odločanje z večinskim soglasjem (več kot 50 % soglasje)
Etažni lastniki z večinskim soglasjem (več kot 50 odstotkov po solastniških deležih) odločajo o poslih rednega upravljanja. Mednje sodi npr. obratovanje in vzdrževanje stavbe, določitev in razrešitev upravnika, sprejemanje načrta vzdrževanja, morebitno povečanje prispevka lastnikov v rezervni sklad, sprejemanje hišnega reda in podobni posli, ki so potrebni za normalno bivanje v stavbi.

Odločanje z več kot tričetrtinsko soglasje (več kot 75 % soglasje)
Lastniki se z več kot tremi četrtinami solastniških deležev (75 %) odločajo o:
Sklenitvi pogodbe o medsebojnih razmerjih, opravljanju dovoljenosti v delu stanovanja, zavarovanju stave in vseh izboljšavah, ki ne štejejo za vzdrževanje, za katere ni potrebno pridobiti gradbenega dovoljenja, pomenijo pa vgraditev novih naprav, opreme, instalacij ali njihovo nadomestitev pred potekom pričakovane dobe trajanja, kamor sodijo na primer zgodnja obnova (prenova) kurilnice, toplotnih postaj ali podpostaj, kar ima za posledico prehod na drug energent (iz trdega goriva ali kurilnega olja na plin ipd.), namestitev klima naprav na skupne dele (fasado, streho stavbe), agregatov za proizvodnjo električne energije, sončnih zbiralnikov ali sončnih celic ter vgradnja izolacije ali materialov, ki se vgrajujejo z namenom učinkovite rabe energije, ipd.
Kadar gre za posege, ki spreminjajo zunanji izgled stavbe, morajo lastniki upoštevati občinske prostorske akte in predpise iz 155. člena Stanovanjskega zakona.

Odločanje s soglasjem vseh lastnikov (100 % soglasje)
Stoodstotno soglasje vseh etažnih lastnikov pa je potrebno, če odločajo o spremembah solastniških deležev, spremembah razmerja med skupnimi in posameznimi deli stavbe, omejitvi rabe posameznih delov, omejitvi uporabe skupnih delov stavbe, spremembi namembnosti posameznega stanovanja, o vseh izboljšavah in gradbenih delih, za katera je treba pridobiti gradbeno dovoljenje, o določitvi upravnika v stavbah, kjer to po zakonu ni obvezno, ter pri najemu in odplačevanju posojila v breme rezervnega sklada.

 

KATASTER IN GEODETSKE STORITVE

V kaki obliki lahko pridobim podatke?

Za stranke in poslovne subjekte izdajamo podatke v papirnati (skica) in digitalni (shp, dxf) obliki ali pa se dogovorimo za zakoličbo – Grega Andrejc, 041 802 576.

Zakaj se izvajajo meritve komunalnih vodov (glavni vodi, priključki) na terenu?

Zaradi vzdrževanja katastra komunalnih vodov, ki je kasneje dostopen vsakomur.

Kakšni so stroški izdaje projektnih pogojev, soglasij k projektnim rešitvam oziroma soglasij k priključitvi na vode GJI?

Od 15. 4. 2008 ne zaračunavamo stroškov za pripravo in izdajo projektnih pogojev,soglasij k projektnim rešitvam oziroma soglasij k priključitvi.

Kakšen je postopek za izvedbo novega priključka na vode GJI?

Stranka mora na Komunalo Slovenj Gradec podati vlogo za priključitev na vode GJI. Na podlagi izdanega soglasja, kjer so podane tehnične možnosti priključitve, Mestna občina Slovenj Gradec oziroma Občina Mislinja izda odločbo o odmeri komunalnega prispevka. Na podlagi potrdila o plačilu komunalnega prispevka, stranko priključimo na vode GJI.

Vloge za priključitev na vode GJI:

Vsi obrazci, vloge in ceniki so na voljo tukaj

Stranka lahko vlogo pošlje po pošti ali jo v času uradnih ur vloži v tajništvu podjetja.

Kaj moram priložiti k vlogi za izdajo projektnih pogojev, soglasij k projektnim rešitvam oziroma soglasij k priključitvi na vode GJI (vodovod, kanalizacija, plinovod in toplovod)?

Potrebno je predložiti dokazila in projektno dokumentacijo, ki je predpisana v določbah Zakona o graditvi objektov.

Kje lahko dobim vlogo za izdajo projektnih pogojev, soglasij k projektnim rešitvam oziroma soglasij k priključitvi na vode GJI (vodovod, kanalizacija, plinovod in toplovod)? Kam jo pošljem?

Stranka lahko vlogo napiše v poljubni obliki in jo lastnoročno podpiše, ali pa izpolni že pripravljen obrazec.

Vsi obrazci, vloge in ceniki so na voljo tukaj
 

Stranka lahko vlogo pošlje po pošti ali jo v času uradnih ur vloži v tajništvu podjetja.