Sporočanje stanja števca
V našem podjetju, občanom ponujamo več načinov oddaje števčnega stanja. Poleg obstoječih dveh načinov oddaje stanja preko naše spletne strani in aplikacije eStoritve, ali preko uporabe mobilne aplikacije Komunala Slovenj Gradec, ponujamo tudi možnost oddaje stanja preko brezplačne številke 080 21 41.
Za oddajo stanja števca preko portala eStoritve se morate najprej registrirati. Sporočate nam lahko stanje števca za plin in stanje števca za vodo.
Vnos odčitkov z uporabo eStoritev:
- V seznamu izberete odjemno mesto za katerega želite vnesti odčitek. Vnos odčitka je omogočen v določenem obdobju v prvi polovici meseca. po tem datumu lahko preverite prejšnje odčitke, novega pa ne morete dodati.
- Ko je vnos odčitkov omogočen, v prazna polja vnesete stanje števca (odčitek števca mora biti večji od zadnjega odčitka), po potrebi dodate opombo in kliknete gumb shrani, ki odčitek zabeleži v sistem.
- Pri oddaji stanja se kot datum stanja upošteva tekoči datum.
Sporočanje odčitka preko brezplačne številke 080 21 41:
Oddaja stanja vodomera:
Pri klicu na številko 080 21 41, ob pritisku na številko 1 sporočite stanje vodomera. Stanje vodomera se sporoča od 20. do zadnjega v mesecu.
Po pisku sporočite priimek in ime prejemnika računa, naslov in odčitek vodomera v m3, brez decimalk.
Oddaja stanja plinomera:
Pri klicu na številko 080 21 41, ob pritisku na številko 2 sporočite stanje plinomera. Stanje plinomera lahko sporočate zadnji 5 koledarskih dni v mesecu.
Po pisku sporočite priimek in ime prejemnika računa, naslov in odčitek plinomera v m3, brez decimalk
Stanje števca za plin ali vodo lahko sporočite preko eStoritev ali na brezplačni številki 080 21 41.
Portal eStoritve omogoča enostaven, časovno prilagojen način spremljanja porabe, stanja plačil in odprtih postavk, predvsem pa najpreprostejši način javljanja stanja števca.